Czekacie na Cyberpunk 2077? Jeśli tak to nie mamy dobrych wieści. Dosłownie przed momentem twórcy ogłosili, iż premiera gry została opóźniona.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje z opóźnieniem
Cały czas utrzymywano, iż Cyberpunk 2077 zostanie oddany w ręce graczy 16 kwietnia 2020 roku. Wiemy już jednak, że tak się nie stanie. W wydanym komunikacie poinformowano, iż potrzeba dodatkowego czasu na prace i nadanie grze ostatecznego szlifu. Problemem okazuje się przede wszystkim ogromna skala Night City.
Gra jest kompletna i można ją przejść od początku do końca, czeka nas jednak jeszcze wiele pracy. Night City jest ogromne, zróżnicowane i pełne przygód. Biorąc pod uwagę jego skalę i złożoność uznaliśmy, że potrzebujemy więcej czasu, aby zakończyć testowanie, usunąć usterki i nadać grze ostateczny szlif. Chcemy, aby Cyberpunk 2077 był ukoronowaniem naszej pracy na obecnej generacji konsol.
We have important news regarding Cyberpunk 2077’s release date we’d like to share with you today. pic.twitter.com/aWdtR0grYV
— CD PROJEKT RED (@CDPROJEKTRED) January 16, 2020
Kiedy premiera Cyberpunk 2077?
Jakby tego było mało, poślizg będzie spory. Nowe plany polskiego producenta zakładają, iż Cyberpunk 2077 zadebiutuje 17 września 2020 roku. Nic nie zmienia się w kwestii platform docelowych. Cyberpunk 2077 trafi na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4, a także do usługi Google Stadia.
Jesteście rozczarowani czy mimo wszystko trzymacie się zasady, że lepiej poczekać dłużej, ale otrzymać bardziej dopracowaną grę?
Źródło: CD PROJEKT RED
Warto zobaczyć również:
- Michał Żebrowski w polskiej obsadzie Cyberpunk 2077
- Refused wykonawcą muzyki zespołu SAMURAI w Cyberpunk 2077 - posłuchaj pierwszego utworu
- Cyberpunk 2077 na E3 2019 - nowy, świetny materiał wideo i data premiery!
Komentarze
35A tu nawet i ta data nie wypali... Tylko jeszcze później.
Jeśli opóźnienie jest spowodowane problemem ogólnym, to przesunięcie premiery jest dobrym ruchem. Jeśli jednak opóźnienie jest spowodowane wyłącznie problemami na konsolach, to jestem ogromnie zawiedziony. Nie po raz pierwszy konsole ciągnął w dół cały biznes, generują błędy, opóźnienia itp/itd.
przy okazji tutaj widać że cd project nie schodzi z marży w wydaniach konsolowych tylko po to, aby wyrównać cenę gry konsola vs pc. wystawiają taką cenę, ile mniej więcej dodatkowo zdziera właściciel platformy.
btw. zawiedzeni mogą się czuć ci którzy kupili preordery. dlatego osobiście uważam preorder za zło. największy kwas to wyszedł chyba w tombrider, kiedy gra krótko po premierze została przeceniona poniżej preordera.
Płotkę na dachu mogę wybaczyć :)
Tylko wobec tych co kupili przedpremierowo, jest to troszkę nieuczciwe...